Některé se prodávají formou reklamy a jiné na zaklade lidské naivity. Produkty, která nejsou zase komerčně viditelné se prodávají přes výsledek, ZKUŠENOSTI nebo hodnotu.
Zpravidla děláme všichni jednu chybu. Orientujeme se na to, co kdo řekl. Ne na to, kdo má jaký výsledek. Samozřejmě neříká to nic o tom, že to, co vyhovuje jednomu bude i druhému, ale často tak nedáme šanci vyzkoušet něco nového, lepšího ……
Pojďme se zkusit zorientovat, jak najit ten správný produkt pro nás.
Co chceme docílit tím, že za nej zaplatíme.?
Může to být změna, ať už zdraví nebo výzoru, nebo nám to je z principu jedno a chceme jet s dobou … Člověk, který se zaujímá o své zdraví přece bude vždy nakupovat to, co mu předá hodnotu a z čehož bude profitovat. Proto při takových výrobcích doporučuji se neunáhlit tím, že jedna babka řekla …. nebo sázet jen na reklamu, která příkladně tvrdí, že ten lék vám zaručí, že koleno přestane bolet. Je to velmi pofidérní, pokud nevíte, z čeho vás reálné koleno bolí.
Obzvlášť bych se dívala na farmaceutika volně prodejné.
Moje babička brala tímto způsobem lék za lékem, jen proto, že kamarádky si ho chválili. Následek – poškodila si játra při tolika množství.
Jiny pohled bych uvedla na potravinové doplňky a dala na názor někoho kdo má s nimi několikaleté výsledky a je tak v pohodě. A ne na názor někoho, kdo doplněk sice využíval, ale jeho trpělivost byla slabší jako chuť žít zdravější a tím pádem, hodnotu produktu oddělal.
Já sama je využívám, no orientuji se na doplňky, které nenajdu jen tak v lékárnách, ale ani jich nemůžu objednat ces e-shop. Proste jsem se do takové společnosti zaregistrovala a mám příjmy kontakt k informacím a produktům a jsem maximálně spokojená.
V potravinách a kosmeticedetto. Naučte se číst etikety abyste věděli, co kupujete. Mějte na paměti, že ne všechny "plody" které jsou v obchodech jsou i vhodně na konzumaci z dlouhodobého hlediska i když se prodávají. / masové výrobky, sladkosti, sladěné nápoje, …/
Domácí produkty,jakéhokoliv druhu, přes suroviny až po různé hand made díla budou mít pro nás vždy speciální hodnotu. OD CUTIER je prostě vyroben plným vědomím a s přesností. Při domácích surovinách je tam zase vložena láska k zvířatům, a to má neodmyslitelnou hodnotu. Prostě ruční výroba je ceněn nejvíce, je tam vložen kus člověka, jeho energie, a hlavně jeho radost.
Nábytek, stavebniny elektronika, auto, mobily …
Tovar, který teda nekupujeme pravidelně.
Při této skupině je podstatně vědět co hledáme a za jakým účelem. Měli bychom sázet na kvalitu. Co neznamená, že to musí stát nekřesťanské peníze, ale že to má vydržet hlavně nějaký čas. Když jsem pracovala pře Telecom a prodávala jsem i mobily, chtěli zákazníci u mobilu vědět jeho funkce, slabiny, odolnost, výhodu před ostatními, a hlavně už předem věděli jaký účel má plnit. Co má tedy splnit vaše očekávaní?
Při těchto produktech bych se neunáhlovala s rozhodnutím, pokudtedy už dopředu nemate jasno a zvolila bych si, s kým se ze svého okolí budu radit.
Proč?
Protože v tomto případě každý hovoří jen svůj subjektivní názor, aby si potvrdil to, že on se rozhodl pro to správné řešeni. Neodporučí teda to, co hledáte vy, ale to, co se líbí jemu.
Hračky, knihy, šperky, boty, kabelky, drobně dárkové produkty,
nakupujte s radostí, intuitivně, s tím, co se k vám hodí jako k osobě. Stejně však pozor na FAKE, protože i zde platí pravidlo, že není vždy zlato to, co se blyšti.
Hlavně při koupi značkových věcí online formou, je to obzvlášť třeba si uvědomit. Neodporučím tímto způsobem kupovat zlačněné mobily a ani boty, hodinky a šperky už vůbec ne. Při těchto produktech je dobře si věc prohlédnout detailně, vsadit trošku i na pocit. Vyzkoušet abychom se cítili pohodlně, a hlavně v případě, pokud kupujeme značkové výrobky.
Specifickou skupinu tvoří oblečení, kterému se právě při prodeji online daří. Funguje tu dokonale bazarový způsob obchodu a lidé si ho oblíbili, no i tak se dopředu ujistíte, či je to co vidíte na obrázků reálně aj to co vám přijde zabalené v krabici.
Lidé jsou totiž vynalézavé tvory